Heybem Epeyce Dolu!:)

Ben geldim  kızlar:)Tabiki yine geç kaldım.Aslında dakik biriyimdir ama blog konusunda aynı şey  geçerli   olmuyor:(
Yoğun,bunaltıcı,acı  günlerin ardından elbetteki hayat  normale dönüyor.Enerji ve morallerde.
Bu yazmaya ara  verdiğim zaman dilimi içinde iki gün üst  üste  grip bir  halde misafir ağırladım ve üç gün kendime gelemedim:(
Masadan,yaptıklarımdan resim çekmek aklıma gelmedi  bile ama  kolay bir pizza tarifim var onu çektim.Misafirlerim kahvaltıya geldiği için  uygun  şeyler aradım ,yaptım.

Resimlere geçeyim sırasıyla
Çok basit ve lezzetli bir  tarif.Milföyler çözülünce bir tanesini  ince şeritler halinde kesip kare olanların köşesine yerleştiriyoruz.İçine  sulandırılmış salça  sürüyoruz.İçine de istediğiniz malzemeyi:) Yumurta sarısını da sürüp önceden ısıtılmış 180 derecelik  fırına veriyoruz.
 
Afiyet olsun.Yanındaki de buzluk böreği.

Arkadaşlarıma hazırladığım masayı kıskanan kocişe  :)

Bu bir  siparişti.

Bu da sipariş çok şükür.İkisi  aynı anda bitti.Epey  yorucu  olduu tabiki ama şikayetçi değilim.



Bu taç çok cici bir  kızın 1 yaş  doğum  günü için yapıldı.Anne takacak  kızıyla  takım olmak için:)


Fıstığın kıyafeti de bu şekilde.Bu  yapılanlar da sipariş:)))


Dün ipucu için bıraktığım resim:)

Bİr arkadaşın  siparişi  üzerine  yapıldı ben de eltimi model  olarak  kullandım:)
Nasıl buldunuz?





Bu şuanda aşk yaşadığım  yeni cicim.Bir gece  boyunca uğraştım.İkinci omuza inci yetmedi ve ben  bile  bile  yaptım.Tekte olsa takacağım bunu.Bayram kombinimde kullanacağım kafamda  tasarladığım bluzu  bulabilirsem eğer.Kiremit rengi kumaş  etek oldu bile.Onun resimleri daha sonra:)



Sizce nasıl olmuş?

Bir arkadaşımın arzusu üzerine yapıldı ve kendisine yollandı.



Aynı arkadaşa  giden kese çanta.Kendisi içine ped  koymak için istedi.Söyleyince çok mantıklı geldi.Her bayanın çantasında bulunmalı  bence de:)

Dikiş bilmediğim için  elimde diktim  o sebepten hataları çok tabiki.Dışı hoş duruyor.Elde diktim ama sağlam oldu.Yani  çok işini görecek.

Yaşına göre sadece karışık  çizgiler çizmesi gerekirken Maşallah  Barekallah o bebek kafası çiziyor:)Her ne kadar beyni pörtlemiş   görünse de :D  o bir bebek.Hem de  gülüyoooor!:)



DİP NOT:HANIMLAR BANA YAKLAŞIK İKİ HAFTA  ÖNCE BİR MAİL GELDİ. www.tesetturkiyafetleri.com dan .YENİ BİR SİTE  ve  GÖNÜLLÜ  YAZAR,EDİTÖR ARAMAKTALAR.BEN  TEKLİFLERİNİ KABUL  ETTİM.DENEMEKTE FAYDA VAR.FIRSATIMIN  ÇOK OLMADIĞINI  DA  BELİRTTİM.PROBLEM OLMAYACAĞINI SÖYLEDİLER.SİTE GELİŞİP  REKLAM  YAYINLAMAYA  BAŞLADIKÇA EMEĞİ  GEÇENLERE  PAY VERİLECEK.EĞER Kİ GÖNÜLLÜ YAZARLIK  YAPMAK İSTERSENİZ tesetturkiyafetleri@gmail.com  ADRESİNDEN  TÜRKER ZEYNEP HANIMLA İRTİBATA  GEÇİP  BENİ REFERANS GÖSTEREBİLİRSİNİZ.SİTENİN İÇERİĞİ  ŞİMDİLİK MARKALARI TANITAN YAZILAR.TESETTÜR MODASI VE KIYAFETLERİNİ  TANITMAK AMAÇLI KURULAN BİR SİTE.TABİ İSTEKLERE BEKLENTİLERE GÖRE İÇERİĞİ DEĞİŞTİRMEK  MÜMKÜN.
BU  ARA BELLİ  OLDUĞU
ÜZERE ELİME TEST KİTABI ALAMADIM.BEN  3-4 GÜN BURALARDA OLAMAYACAĞIM.BAYRAM YOĞUNLUĞUNDA  KENDİNİ KAYBEDEN KIZKARDEŞİME YARDIMA GİDİYORUM. ÇOKO   ANNEANNESİNDE DURACAK BEN  BACIMIN   GÜZELLİK MERKEZİNE IŞINLANACAĞIM.
BENDE DURUMLAR BUNLAR.POSTU YAYINLAYIP GEÇMİŞ  YORUMLARINIZI CEVAPLAMAYA  GİDİYORUM.YANİ  BURALARDA OLACAĞIM BANA UĞRAMADAN  GEÇMEYİN OLUR MU?:)
MUAHH

16 çıtı pıtı yorum:

Tasarımın Renkleri dedi ki...

kuzucummm o apolet ne kadar güzel olmuş öyle dibim düştü diyebilirim ellerine sağlık nazar değmesin sana maşallah :)

KelebekGibi dedi ki...

Selamlar Kokosh :)
Hic bos durmayan anne :)Allah sana bol vakit versin siye dua edebilirim yogunlugunu görünce.
Kelebekli cicekli kapi süsleri cok güzel gözüküyor ;) Apolet ise bayagi ugrastirmis gibi ama degmis ;)
Bayram kombinini merak ediyorum simdiden, bizlerle de paylasirsin sanirim :P
Sevgiler

eymen paşam dedi ki...

sana uğramadan geçmek mi???bu imkansız işte...bilgisayarı açınca ilk baktığım blog seninki hatta face den bile önce açıyom:))bu ne güzel şeyler böleee...bayıldım...apolet üper olmuş bin maşallah sana....apolet tek bile güzel durur valla,,hem daha farklı bi görüntü olur öle dene bence...eltinin mankenlik ettiği cicilerde harika görünüyoo...hangisinden başlayım hangisini önce beğeneyim seveyim bilemedim ben şimdi...minik prenses için yapılan badi çok yakışacaktır eminim minik kuzuya...herşey ii hoşta o milföyler olmasa iyimiş..bu aralar inanılmaz kilo aldım...ve hiçbişey yakışmıyooo...ama kendime hakim olamıyorum..yarın ilk iş bu milföylerden yapmak olacak..sen buralarda olamıycaksın ama arayı fazla uzatma olurmu...öpüyorum seni koccamannn...çokoyuda öpüyoruzzz paşayla

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Canım hepside senin gibi pek bi kokosh olmuş:)

haticinpepelasi dedi ki...

özledim seni.... yazılarını resimleri uzun zamandır böyle uzunca post yazmadın... eymenpaşanında dediği gibi kilo sorunsalında bide milföylü pizza ofoffoofff :))bende öyle bayat ekmeklerle yapıyorum güzel oluyorr..apoletini facedede zaten beğendim.çok güzell .... evet arayı da fazla uzatma. sana kolay gelsin kardeşinin yanında...

NABRUT dedi ki...

o kocişin kahvaltısına bayıldım bayıldım.
apoletleri nasıl yaptın?avm ye falan gitsem oyle bir şeye en az 30-40milyon çıkarmam gerekir.
isminin buzluk böreği olduğunu bilmiyordum ama çok da severim.
eee gene rengarenk bir post olmuş.

Demet (www.demetoloji.com) dedi ki...

Bu yazında da incili apolet favorimdir. Ellerine sağlık ;) Siparişin bol olsun. Kolay gelsin canım sana :)

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Cancığazım hepsi birbirinden güzel hepsi birbirinden kokosca olmuş ne denebilir ki emeğine ellerine sağlık iyiki varsın :):):)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Tasarım renkleri
Tatlım çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun bayramın mübarek olsun:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

KelebekGibi
Teşekkürler tatlım.Kombinimi paylaşacağım İnşallah canım.Kurban bayramın Mübarek Olsun:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

eymen paşam
Hilal tatlım ne güzel yorum bu ben de senin yorumlarını keyifle okuyorum tatlım:)apoletin eksik malzemesi bulundu ve tamamlandı kombin oluşturuldu nasipse bayramın 4.günü paylaşırım ytatlım.Kocaman öpüyoruz biz de sizi.ayrıca kilon gayet iyi korkmana gerek yok can boğazdan gelir ye yee yarasın:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

CADI KIZIN DIRDIRI
Teşekkürler tatlım sen de çok kokoshsun takipteydim zaten yorumlarımla daha aktif olacağımdan emin olabilirsin:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

haticinpepelası
canııım!Ben de burayı sizlerin postlarını özlüyorum bayram gününe kadar çok yoğun geçti ilk gün bayramdan hiçbirşey anlamadım yorgunluktan kısmetse kombin postuyla geri döneceğim:)Kocaman öptüm tatlım BAyramın Mübarek olsun.

Sihirli Kokosh dedi ki...

NABRUT
Bayramın mübarek olsun tatlım.Kocişte çok beğendi arada yaparım böyle jestler ben:)Apolet malzemeleri 40 tl tuttu tatlım satın almaya kalksan 70 80 den aşağıya bulamazsın ama İnşallah birgün sana yaparım hediye olarak işlerimden fırsat bulsam herkese ufak bir hediye arzum var ama fırsat kalmıyor işte.kocaman öptüm

Sihirli Kokosh dedi ki...

Demet'im Demetolojim:))
Bayramın Mübarek olsun Tatlım:)Teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun kombin postuyla yakında burada olacağım İnşallah kocaman öptüm

Sihirli Kokosh dedi ki...

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ:):)
Teşekkürler tatlım yorum yazan ellerin dert görmesin.öptüm Bayramın mübarek olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...