Sinirliyim:/

 Media Markt'an aldığımız dijital fotoğraf makinamız arızalandı.10.ayın 31 inde servise gönderilmesi için teslim ettik.Normalde 1 hafta içinde dönmeleri gerekirken 15 gün olmasına rağmen geri dönüş olmadı.Ben de Media Markt'ın servisini aradım onlarda "hala serviste görünüyor "dediler.Servisin numarasını aradım Onlarda "bize ayın 2 sinde gelmiş biz 4ünde yollamışız iade şartıyla "dediler.Yani bizim ürün arızalı kabul edilip devamı  da olmadığı için firmaya iade  veya yerine başka ürün alınabilir diye geri yollamışlar.Ben delirdim ürün ortada yok..Media Markt'ın servisteki elemanla teknik servisteki elemanın konuşmasını ve ürünü bulmaya çalışmalarını sakinliğimi korumaya devam ederek dakikalarca telefonda bekledim.Sonra öğrendim ki teknik servis ürünü ups kargoya  teslim etmiş.Onlarda başka bir şubeye götürmüş ürünü teslim alan olmayınca da günlerce kargoda kalmış.Yani ben hala onların aramalarını beklesem belki de ürün kaybolup gidecek.Şimdi kim hatalı siz söyleyin?Ben bu kargo maceralarından bıktım.Anlatmıştım Çokoprensin eski postlarında da Yurtiçi kargoyla da sıksık problem yaşıyorum diye.Oriflame satıyorum ve yurtiçiyle anlaşmaları var.Bizim bölgenin şubesi sıksık problem teşkil ediyor.
Sinirimi yazarak atmak istedim.Tam 23 gündür fotoğraf makinam yok ve ihmalkarlık yüzünden.Bu hafta içi yeni bir fotoğraf makinasıyla ve yeni fotoğraflarla görüşmek üzere:)

0 çıtı pıtı yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...