UZUN ARADAN SONRA KOMBİNİMLE BURADAYIM!

Sizleri çok özledim   gerçekten.İçim içimi yedi ama  derslere ağırlık verdiğimden  "Giripte adam akıllı  yazamadıktan sonra göz kırpıp  kaçmak olmaz ." dedim ve  boşladım malesef.
Ben tam iyileşiyor  akabinde hemen  grip  oluyorum.Kısır döngü  misaliyiz  bu aralar.
Bloğu yazmaya ara  verdiğimden  beri evden dışarı  çıktığım yoktu.İki gün önce erkek kuzimin söz  törenine  gittik.
Anaaaaam!Ne kurtlanmış,ne bunalmışım ?!:))Bir döktürdüm  pir döktürdüm.Ohhh!Rahatladım.Zaten kalabalık  olduğundan  bayanlar ayrı  erkekler  ayrıydı çok rahattık  o  sebepten.
Bu arada bir sürü ciciler aldııım.Kimini Limango'dan ,kimini Armine'den.Tepeüstüne Armine'nin fabrika satış mağazası açıldı.Dev gibi.Online  satışların ürünleri  de oradan gidiyor her bir yere:)Fabrika satış ama yeni sezonları  da yarı  yarıya.Şansıma hiç defosuz yeni sezon  ceketi kaptım:)Fiyatı 169 tl den 70 tl ye düşmüştü.Çokta  güzel oldu.Limangodan aldıklarım ufak  tefek aksesuarlar.Konu mankeni şeklinde takılık.Koltuk şeklinde   yüzük  standı.Slikon fırın  tutacağı(köpüşlü)kalıp  falan filan.He bir de çanta tutacağı aldım.Hani davetlere gidince masaya takılan  ucuna da çanta  takılan aparat:)Çok makbule geçti.
Neyse anlatacak çok  ama bende vakit sınırlı.İzleyici  sayım günden güne  artıyor.Görmüyorum sanmayın!:)Çok mutlu oluyorum.Aklımda  bir kaç plan  var.Bir sayı belirledim kendimce o  sayıya ulaşınca bol bereketli bir ÇEKİLİŞİM olacak:)
Şimdilik kombinlerimle sizi başbaşa bırakıyorum.
Ayağımdaki etek pantalon ve şimdiye kadar almadığıma pişman olduğum bir  model:)



Ceketim  detaylı görünsün diye  :)

Yüzük tepsisi çok şıktı fikir olsun diye ekledim.

O kadar ünsalmışım ki pastayı benim yaptığımı düşünenler oldu ama ben yapmadım:)Henüz  o kadar  gelişmedim  sanırım.

Hayalim  profesyonel makina artık herkes  biliyordur  değil mi?:)Tüm  gece fotoğrafçılık  yaptım.Sırf karizması için bile alınır o kadar  yani:)

Ev ayakkabılarımı aslında netten belirlemiştim.Mağazaya almaya gitmeden Flo'ya uğradım.Aman Allah'ım bunları görünce vuruldum adeta.Fiyatı mı?Sadece 40  tl  ama gösteriş olarak çok daha fazla göründüğü kesin sizce?:)


Şimdi size Çokomun videosuyla veda ediyorum.Sonra görüşürüz  fıstıklar.Sizleri de ihmal ettim.Uğrayamıyorum hiçbirinize.Şu ders olayını  hafifleteyim dua  edin ne olur!!!!
video
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...