Hüzünlü Nişan ve Kombinim...

Selam şekerleer!
Çok yoğun günler geçiriyorum ve acayip yorgunum.Hava düzeldi diye hemen dip köşe  temizlik yaptım.Camlar,tüller derken mis gibi oldu kutu evceğizim:)Cumartesi arkadaşımın nişanı vardı ;Çokoprensi anneannesine emanet ettikten sonra kocişle giyindik süslendik gittik nişana.Arkadaşımın yüzü asıktı ki 5 yıldır konuşuyorlar çok mutlu olması gerekirdi.Onu  üzgün görünce içime sıkıntı çöktü.Takıydı oyundu atlatınca arkadaşımla konuşma  fırsatı bulabildim.Meğer kuzeni vefat  etmiş.Almanya da yaşıyormuş ve 7  aylık hamileymiş.Domuz gribine yakalanmış.Tedavi altındaymış hatta nişan günü saat üçe kadar bir sıkıntı yokmuş.Ne olduysa birden olmuş ve fenalaşmış.Hemen sezeryanla bebeği almışlar ve köveze koymuşlar.Malesef kuzenini kurtaramamışlar.Nişanı da iptal edememişler.Salon  neredeyse boştu..Moreller sıfır.O kadar üzüldüm ki :(İçim parçalandı resmen.Yavrusunun kokusunu alamadan ölen bir anne ,süt kokusundan mahrum kalan annesiz büyüyecek bir yavrucak:(İnsan anne olunca daha da fazla etkileniyor.Böyle bir günde bizi görünce öyle mutlu oldu ki ilaç gibi geldi.Düşünsenize en mutlu gününüzde böyle bir acı olayla sarsılıyorsunuz ama birşey yapamıyorsunuz.Babası tarafından kuzen olduğundan babası  nişanda yoktu ;babasının tarafından kimse.En mutlu gününde babası yanında değildi yada en kötü günde  cenaze evinde bulunamadı.Bir annesi ve abisi vardı kadıncağız ayakta zor duruyordu.Rabbim kimseye yaşatmasın böyle bir zorluğu.Çok neşeli gittik ama çok üzgün döndük yani.Rabbim sabır versin.Mekanı cennet olsun.

Nişan için giyindiklerimi ekleyip yatmaya gidiyorum.



Elfe den aldığım gömlek buradan ayrıntılı resme bakabilirsiniz.Altına yine Elfede beğendiğim straplez kadife bir elbisenin modelini  etek olarak diktirmiştim.Diktirdiğim etek ve Elfenin modeli için buradan bakabilirsiniz.

Ben diktirdikten sonra bele bağlanan kumaşı kestim ve arkasına böyle fiyonk yaptım .Daha çok içime sindi ve çok beğenerek giyiniyorum.Sizce de hoş durmamış mı?

Bunlarda gizli platform ayakkabılarım.Kadife yani nubuk üstüne rugan işlemeli.Çok hoş duruyor ve zarif.38 giyinmeme rağmen ayaklarımı daha kibar gösterdi.


Bu gecelik benden paylaşımlar bunlar.Bu aralar Dıy paylaşamıyorum çünkü haldır haldır Çokonun doğum günü süsleri bir yandan konsept fikirleri bir yandan  giyeceğim ciciler için hazırlık bir yandan yani acayip meşgulüm çok hoş detaylar olacağından emin olabilirsiniz:)Şimdiden şunu söyleyeyim konsept  uğur böcekli olacak.Çoko uğur böceği ,ben tütülü anne olacağım.Bu kadar ip ucu yeter:)Merakla bekleyin anacım öpüldünüz:))

10 çıtı pıtı yorum:

Kreativ dedi ki...

Basiniz sag olsun, ALLAH yakinlarina sabir versin. Mekani cennet olsun, cok üzüldüm. Hayat yinede herseye ragmen devam ediyor. insan olmanin en zor tarafi bu galiba, sevdiklerini kaybetmek.

Arkadasinin adinada üzüldüm en mutlu günü malese üzücü haberle buruk gecmistir. Onada mutluluklar dilerim.

Bu arada etegine yaptigin kurdaleyle güzel bir hava vermissin, tebrik ederim hayirli günlerde giyin:))

Sihirli Kokosh dedi ki...

Çiğdem
Öncelikle bloguma hoşgeldin sefa verdin:)Evet hayat ne garip birileri ölürken birileri doğuyor.birileri ağlarken birileri gülüyor.
Kötü bir denk geliş oldu:(Rabbim sabır versin.
Eteğim için de teşekkür ederim.Ben de beğendim çok çıtı pıtı oldu.Görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

canımmm harika görünüyorsunn maşallahh :)
eteğii kimee nereyee diktirdinnn bayıldımm bendee diktirmekkk istiiorummm

Sihirli Kokosh dedi ki...

Tesettürüm aşktırım
Sağol tatlım beğenmene sevindim:)Eteği bizim mahallenin terzisine diktirdim ama bittikten sonra çok zorlandığını söyledi.Pililerini eliyle yapıp öyle dikmiş.Kadife zor bir kumaş zaten buna rağmen çok güzel dikti hem de 25 tlye:)

KelebekGibi dedi ki...

Öncelikle arkadasinin kuzenine Allah rahmet eylesin, bende bir anneyim ve nasil icim buruldu :/
Mekani cennettir onun ama yinede insan geride kalan bebege üzülüyor :/

Kiyafet cok hos, özellikle etegin fiyonku cok yakismis bence ;)
Böyle özel günlere giymeye birsey uydurmakta beceriksiz biri oldugumdan özeniyorum görünce :P
Sevgiler.

Sihirli Kokosh dedi ki...

KelebekGibi
Bloğuma hoşgeldin sefa verdin:)
Evet insan anne olunca herşey daha da başkalaşıyor.Duyguları daha deriin hissediyor ve yaşıyoruz.Allah sabır versin.Rabbim bizi evlatlarımızdan hiç ayırmasın İnşallah.
Estafurullah beceriksizlik diye birşey yok bence istemekle alakalı.İstek yoktur beceri bence her kadında mevcut.Kendini küçümseme kadın olmak ve kadınlığın görevlerini yerine getirmek bence en büyük beceri.Anneliği beceren kadın neleri beceremez ki?:))Etek için güzel yorumuna ayrıca teşekkürler:)

sibelce dedi ki...

slm canım yıne yakmıssın ortalıgı etegede gomlegede bayıldım ama ayakkabılar mest ettı benı.nerden aldınnn :) banada lazıım böle bişi

Sihirli Kokosh dedi ki...

Sibelcim
SAğol tatlım.Ayakkabıları Enesten aldım bilmem adını duydun mu?ama çok güzel modellerivar.Ben nuna bayıldım gizli platform

sibelce dedi ki...

harıka bı modelmış.bende bı ayakkabı aldım gizli platformlu :) oxfort model topuklu çok şık ama ustunde yuruyemıyorum ya 1 gun gıydım ayaklarım acıdı :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

:))Ben topuklu hastasıyım.Normalde sıkıntı yaşamam giyerken ama bu ayakkabılar benim de ayağımı acıttılar.Evdeyim ya sürekli ayak rahatsızlık hissetti.Sürekli dışarıda olsam sıkıntı yaşamam.Modelini görmek istiyorum yayınlasana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...