ÇOK DOLU BİR POST.AŞIRI YÜKLENMEDEN ÇÖKEBİLİR:)))

Herkese kocamaaaaaan  MERHABA!:)
Uzun bir ara sonrası üzerimdeki anlamsız rehavetten kurtulup  geldim.Bu  rehavet sadece blog için geçerli ama.Normalde haddinden fazlaca aktif  ve de enerjiğim.Bloğumun sayfasının sürekli gidip gelmesi,günlük yoğunluktan dolayı günün sonunda biten enerji derken anca kendime geldim.
Öncelikle blog aracılığı ile tanışıp  kaynaştığım;telefonda görüşmeye devam ettiğim  ve de yüzyüze de görüşmeyi dilediğim  canım arkadaşım,güzel anne,süper öğretmen,aktif eş  olan Eymen Paşam bloğunun sahibesi Hilal'ime buradan birkez daha teşekkür ediyorum.Kalplerimiz o kadar karşıkarşıya ki ikimiz de aynı anda hediyeleşmeyi  düşünmüşüz:)<3
O benden önce davrandı,epey oldu hediyeleri geleli.Bense halaaa yollayacağım.Önce onun gönderdiği hediyelerle başlamak istiyorum.
Hediyelerim öyle şık paketlenmiş ki,özenle ve sevgi dolu:)

Hırkanın üzerindeki incileri elinde tek tek işlemiş canımın içi:)Üçüncü  giyişim çok beğendim ellerine  sağlık  tatlım


Bebişinizin dişi mi çıktı ?Ona sevgiyle hazırladığım  diş buğdayı şekerlerinden  yapalım:)


Hello  Kittyli  broş yaptım:)


ve Mini Mauseli:)


Yeni gelin kapı süsü de yaptım



Sevgililer  gününe özel tasarladım.Her bişiciği  bana aittir :))







Esprili ve de  romantik bir  çalışma oldu.


Bu  da bebişinize el emeği kitap.Yabancı bir sitede gördüm içeriğini çok hoşuma gitti.Bir gecede bitirmem de cabası.Söyleyebilirim ki deli işi:)



Arkasında çıt çıtı var fanusunda gezintiye çıksın  diye:)

Muzumuz soyuluyor:)


Annesinin kanatları altında  sevimli  bir baykuş:=)

Fermuarımız açılıyor aman  elinizi kapmasın:)

Dilinde ve de sineklerin  üzerinde çıt çıt  var diliyle sinekleri yakalıyor:)


Mini Mause kostüm yaptım

Bu da başka bir Mini  Mause kostüm

Keçeden bebek  patiği denedim ilk deneme biraz  sıkıcı  oldu  sanırım  zor bir kalıp seçmişim

Keçeden kukiler ,müffinler,cupcakeler,donutlar yaptım:)



Fincan kılıfı da eşlik etti yanlarında

Çokoya  atkı aldım  beğendiğim atkının eldiveni yoktu.Atkı da epeyce uzundu.Ben  de fazla atkı kumaşını  kestim biçtim Çokoma  eldiven yaptım:)

İç  kısmına  da pati  görüntüsü verdim keçeyle


Şahmeran yaptım




Kasnak tablolar yaptım aşkla



Karda oynadık,yattık yerlere.Onunla birlikte  tekrar çocuk oldum

Kardan  adam  yaptım  ağzını gözüne boncuk  taktım.Eee incik cıncıkla  uğraşanın kardanadamı  da boncuklu olur :)


Çokoprensim  artık çatal bıçak kullanıyor.

Bu resimden sonra ağzını silmedim diye zılgıt yedim.Pis çıkmışmış resim de  bil bilmiş oldu  duymanız lazım:)

Çaydanlık kılıfı

Kalpli  lavanta kesesi

Kulak ısıtıcıları da yaptım.



ama  en  çokta Çokoprensimle  cam  önünde kar  keyfi yaptım:)
Bende birikenler bunlar hatunlar.Gördüğünüz gibi  bunları yaparken derslerimi ihmal ettim soranlar olmuş tekrar hatırlatayım yarım  kalan tahsilimi devam ettirme kararı  almıştım.Üniversite sınavına girmeye karar verdim.Çalıştım ama bu ara  soğudum  malesef.Ben  sabitimdir biraz.İmam  hatip mezunuyum ve açık öğretimden okumayı düşünüyorum.Okul öncesi  eğitim bölümü  okumak istiyorum bunu  hak kazanamayacağımı öğrendim hevesim kaçtı açıkçasıBir de  ara verdiğim keçeleri  tekrar elime alınca hepten dersleri boşladım.
Neyse sizler kocaman öpüyorum.Çekilişime  de katılmayı  unutmayın olur mu katılım beklediğimden çok  az oldu :( Tık Tık
Kocaman öpüldünüz

36 çıtı pıtı yorum:

Adsız dedi ki...

Hepsi çok çok güzel bayıldım yaa gitme öyle uzun süre özletiyorsun sık sık post yap sen =)

bırtutamkekik dedi ki...

ilk çıtı pıtı yorum benden olsun mu kokoşumm:))
gökkuşağının altından geçtim sandım:)
emeklerine sağlık.
rengarenk bir post olmuş:)
öpüldün kii..
sevgiyle kal canım.

MERVENİN KIRMIZISI dedi ki...

ne kadar güzel şeyler bunlar böyle,hele ilk kitabıma bittim yahu 1 gecede nasıl yaptın :) maşallah

zeynep dedi ki...

hayy maşaallah..bunları ne ara yaptın?senin gibi becerikli hatunların yaptıklarını görünce ne kadar beceriksiz olduğumun yine yeniden farkına varıyorum:(ellerine,emeğine sağlık..

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Bir an ömrümün sonuna geliyorum sandım ahaha fotolar bitmedi ayol haikaten insan fazla bloğa giriş yapamayınca herşey birikiyor ve tebrik ederim her kareye bittim .Sevgiyle kal...

cicibiciseyler.com dedi ki...

yasemincimm inan senin postlarını 4 gözle bekliyorum..çünkü okadar güzel şeyler yapıyorsun ki acaba bu postunda nasıl ciciler çıkıcak karşıma diye heyecan alıyor beni..:)
ilk önce meraktan bütün resimlerine bir çırpıda bakıveriyorum sonra teker teker incelemeye başlıyorum yazılarınla birlikte ama yok ben yine doyamıyorum..:)
canım benimmm yüreğin okadar güzelki Rabbim karşına hep iyi insanlar çıkartsın İnşallah..
vee o defterlere bayıldımmm ben..
hepsi birbirinden güzel olmuş..
becerikli hatun diye değişmelisin blogunun adını..:D şaka şaka böylede güzel:) öperim bitanem çokoyla seni..muahhh

BÜŞRA dedi ki...

ayy ablacım ne güzel olmuş bunlar yahu yani deiyecek kelime bulamıyorum bende ilk kitanım olayına bayıldım süper olmuş :)

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

Marifetli kokoshum benim herbiri birbirinden güzel ellerine sağlık ben katılmamıştım çekilişine hemen şansımı deniyim :)

chfashiontrend dedi ki...

BAYILDIM BAYILDIM HEPSİ ÇOK GÜZEL....öZELLİKLE BROŞLAR VE ÇAYDANLIK KILIFI HARİKA ...ELLERİNE SAĞLIK ....TAKİPDEYİM...SEVGİLER

fashionbyyeliz dedi ki...

maşallah çok çalışmışsın ve ortaya harika şeyler çıkmış ellerine sağlık. ağzım açık bayıla bayıla okuduğm bir post olmuş süpersin ;)

Dilekce.. dedi ki...

Yuhhhhhh dedim postu okudukça, bir insan nasıl bu kadar becerikli, hızlı, marifetli olur? Hayran kaldım valla el emeklerine.. Hele de o keçelerle yaptıklarının her biri ama herbiri bambaşka güzel olmuşlar.. Ellerine sağlık tatlım, sana ve çokoya koccaman bir maşallah diyorum.. Sınav konusunda kendini üzme, sağlık meslek lisesi mezunu olarak aynı dertten ben de çok çektim, alandışı bölümüm için tam 30 puanım kesildi 2002 de.. Hakkımı helal etmiyorum sorumlularına.. Sendeki bu beceri olduktan sonra üniv. diploman olmasa da bişey farketmez bence.. çalışıp da milletin kahrını çekeceğine yuvanda incik boncuklarınla çokonla yaşa daha iiyi benden söylemesi :))))) sevgiler..

Mor Menekşe dedi ki...

HEdiyelerinizi iyi günlerde kullanın . Yaptıklarınızın hepsi çok cici , ama ben o incili minimause yi çok beğendim nasıl yapıldığını fotolasanız?

Fransali Gelin dedi ki...

ah bayildim hepsine, bende keçe hastasiyim yaptikalrin harika olmus canim. Okul konusuna gelince bende Kagithane mam hatip mezunuyum ama ben sonradan bolum degistirip hizlandirilmis egitimle çocuk gelisimi okudum. Iki lise diplomam var yani :) universite okuyamamak içimde yara olmustu ama simdi Allah bana teeee Fransalardan kapi açti :) Okuloncesi ogretmenligi bolumu yok malesef :( ama turk dili ve edebiyati bolumu ve 2 yillik onlisans ilhajiyat boluumu var hangisini seçeyim bilmiyorum. Basvurular basladi burda. Allah gonlune gore versin canim insallah hakkinda hayirlisi olani yaparsin :) Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

aaaa yorumum yok:( okadar yaz yaz nerdeyse bi postluk yorum çıksın ortaya sonra netin azizliğine uğra...zaten postu sonuna kadar okuyup yorum kısmına dönene kadar ne yazcamı unutup tekrar baştan okuyup okuyup yazmıştım:)) evett hediyeleri beenmene sevindim canım,,küçük bişeylerdi güzel günlerde kullan inşallah...yine döktürmüşsün emeğine sağlık bayıldım hepsine..nerden başlasam önce hangisinin mükemmelliğinden bahsetsem bilemedim...o keçe kitaplar süper olmuş harbiden deli işi...minik minik keçeler hazırla birleştir kitap yap oooo bu ara hiç bana uymuyo bu ince işçilikler:)emeğine ellerine sağlık kuzum...çokom ne tatlı tutmuş çatal bıçağı öle..hehe benim paşayı 1 yaşından önce alıştırmıştım:)herkes çok erken diyodu ama valla iiki öle yapmışım..şimdi kibar kibar yiyo..yemekleri kendi tabağına alıyo servis tabağından ve bıçaksız yemiyo:))ama çok şirin oluyolar demi bölee...bu arada o kasnaklar ne orjinal ne gzel olmuş öle..her odaya uyar valla..süper fikir...aldığım keçe konusundada sanırım hayal kırıklığına uğradım,,ya sırf malzeme çeşitliliği için istanbulda yaşıyasım var...benim aldıklarım resmen eva sünger kalınlığında ve sert..ne yapılırki ondan canım bi fikir versen yoksa yakcam hepsini:)neyse bu kadar uzun postu ouyup coştum uzun posta uzun yorum klasiğimi bozmadım ama yeter sanırım:))sonuçta burda en uzun yazıları senin yazman gerekir demi:)sevgiler tatlım

eslemin annesi dedi ki...

OH MAŞALLAH YASEMİN ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPMIŞŞIN DÖKTÜRMÜŞSÜN ÖZELLİKLE KİTAPLARA BAYILDIM ÇOK CİCİ OLMUŞLAR ELİNE SAĞLIK..

Sihirli Kokosh dedi ki...

SuPerisi.blogspot
tatlım teşekkür ederim :)Ben de buraları blogları gezmeyi özlüyorum ama bendeki afacanı görsen inan vakit bulmama şaşardın:)İnşallah ileride hergün post gireceğim günlerde gelir öpüyorum en kocamanından:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

birtutamkekik
Güzel yürekli arkadaşım bende yorumunla gökkuşağı yaşadım:)Hp böyle içten kal olur mu?Ben de kocaman öptüm tatlım

Sihirli Kokosh dedi ki...

MERVENİN KIRMIZISI
Teşekkür ederim Meryeeem:)Bir gecede nasıl yaptım iki büklüm kaskatı kesilmiş doğrulmayan bir bel ağrısı olsa da inadım sayesinde sanırım:)İllaki ortaya nasıl birşey çıktığını görmem lazım :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

zeynep
Estafirullah tatlım o nasıl söz eminim sende alasını yaparsın:)15 -20 gün uğramayınca bloğa böyle oluyor birikti de birikti.:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

YAŞAMSAL GANİMETLER
hahhaah tatlım ben de senin yorumlarına bitiyorum valla o enerjin bana geçiyor anında:)Ben arayı fazla açtım bu kez paintte ayarlarken boyutları ben de sen gibi ömrümün sonuna geldim sanmıştım ehehhe:)Öptüm

Sihirli Kokosh dedi ki...

cicibiciseylerr.blogspot.com
Tatlım senin de yüreğin o kadar güzel ve yüceki bu zamanda herkes sen gibi içten ve bol lütufkar değil malesef sen de hep böyle kal olur mu?Biz de seni kocaman öpüyoruz tatlııııım:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

BÜŞRA
Teşekkür ederim fıstıkım:)<3 beğenmene sevindim şimdiki çocuklar şanslı herşeylere imkanı var ve de anneler daha bilinçli ,üretken ,aktif.İlk kitabımı ilk icat edeni tebrik ediyorum :))

Sihirli Kokosh dedi ki...

Tasarımın Renkleri
Tatlım yanında lafımız olmaz hani:))Hem yoğunluktan hem de blogtaki sıkıntıdan dolayı gezemiyorum sizleri böyle yorumlarda denk geldikçe bloğunuza ışınlanıyorum birazdan sana uğrayacağım kocaman öptüm

Sihirli Kokosh dedi ki...

chfashiontrend
Ahh teşekkür ederim takipte olmana ve de beğenmene sevindim yorumlarını eksik etme bizden kocaman muah:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

fashionbyyeliz
Teşekkürler bal lokma:)Geçen ben de senin bloğa geldim ama bloğumda sorun olduğundan başka bloglara direk geiçiş yapamıyorum bazen de yorum yazdırmıyor.Nitekim sana da yazamadım ama yaptıklarına bayıldım o kristal taşlı yüzüklerden seri yapmıştım bir dönem hala daha severek takarım ellerine emeğine sağlık tatlım:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Dilekce..
Ayy tatlııııııııııım valla ben de böyle bir yorum bekliyormuşum resmen .Çok iyi geldin cidden.Hevesi kaçınca insanın bir kere olmuyor bizim hakkımızı yediler şimdi de uğraşıyoruz işte birşeyler olsun diye o kadar dolu ki beyin,odaklanma problemi yaşıyorum adapte olamıyorum.Çocuk beni fena yoruyor .Birinin evinde kendi işini yap demesini bekliyormuşum nasıl iyi geldi anlatamam öptüm kocaman tatlım teşekkür ederim

Sihirli Kokosh dedi ki...

Mor menekşe
Teşekkürler tek tek fotolama imkanım yok şuanda ama anlatayım dilersen.Mini mause kafası kestim keçeden önce iç yuvarlağını yani kafası gibi görünen yerine taşlı zincir dike dike doladım.Bir kaç sıra doladıktan sonra inci tekrar taşlı zincir içini doldurdum.Kulaklarını da aynı şekilde yaptım.Çok basit aslında ama ben anlatabildim mi bilemiyorum umarım aydınlatmışımdır:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Fransali Gelin
Tatlım teşekkür ederim adına çok sevindim gerçekten herkese nasip olmaz şanslı hatunsun vesselam;)sende bu azim olduktan sonra sen 3 lise de bitirir yüksek lisansta yaparsın Rabbim temiz kalbine göre versin canım mucck

Sihirli Kokosh dedi ki...

eymen paşam
Ben de kaçırmamakiçin başa sarıp sarıp yorum yazacağım:))Nekka uzuuuun olmuş ve de samimi yerim kıss seni.Yaa sen facede yokken ben neler yaptım cördün miii:)Çok ösledim seni iyiki arayı uzun tutmadın.Kısmetsiz olan sen misin ben miii birşeyi çok isteyince olmuyor anlamadım .3 gündür kargon geri geldi kocişle Yağıştan dolayı kargo uçağı sefer yapmıyormuşta vik vik vik vikk:(Kocişin bşının etini yedim adam kulak tıkadı artık benim suçum mu diye:))O keçeleri sakın atma herşey yapılır sadece içini elyafla doldurabileceğin malzemeler yapamazsın tok durduğu için.Bardak altlığı oluuur,peçetelik oluuur,çiçek böcek olur ama kalıp halinde olur öyle eğilip bükülüp içi elyafla dolmaz .Netten araştır hatta yabancı sştelerden süper fikirler çıkıyor tavsiye ederim balım muaaah öptük ikinizi de:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Eslemin >Annesi
Esma teşekkürler tatlım yavaş yavaş çözüyorum bu keçe olayını:))Fıstıkla seni öpüyorum mıncır yanaklarını

Dilekce.. dedi ki...

eheheheh çok sevindim sevindiğine :)) ne mutlu öyleyse di mi? inan sen çok şanslısın şuanda işten yazıyorum bu yorumu, evde olabilmek için neler vermezdim. Bak 5 yıldır evliyiz çocuk bile yapmaya cesaret edemedik sırf bu yoğun ve stresli işler yüzünden. şu an en büyük hayalim evde kendi çocuklarımla ilgilenip onları en iyi şekilde büyütmek ve arta kalan zamanda incik boncukla uğraşıp, kesip biçmek :)) hayırlısı olsun hakkımızda her daim.. öpüyorum canımmmmm

Mor Menekşe dedi ki...

Anladım canım , çok teşekkürederim :)

chfashiontrend dedi ki...

NE GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR...

Sihirli Kokosh dedi ki...

Dilekçe
tatlım Allah sana o günleri de göstersin İnşallah canım.Bence korkma hiç geç kalmadan yap bak diyeceksin ki keşke önce yapsaydım emin ol:)Öpüyorum kocaman

Sihirli Kokosh dedi ki...

chfashiontrend
teşekkür ederim:)Sevgiler

Mor Menekşe
rica ederim ne demek:)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Gerçekten ellerine sağlık süper bi post olmus ayrıca blogun ve sende cok güzelsiniz :)

http://amareteipsum.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...