YENİ CİCİLERİMLE BURADAYIM

Keyifler nasıl?
Acayip yorgunum.Güneşi  görünce  enerji patlaması  yaşayan  biri olarak  yine dip köşe döktüm;giriştim temizliğe:)Mis gibi  oldu ama ben de bittim.Tabi  işler hala bitmedi.5 posta makina bitti;sırada bekleyen 4 posta daha var.Balkonum  yok.Çatı katı ufacık tefecik  evin ortasında çamaşırlık.5  yıldır ömrümü yedi diyebilirim.Bir  kere giyilen birşeyi  bir  daha  dolaba  koymayan,aynı çarşafta  ertesi gün yatamayan biri olarak  çamaşırım ,ütüleneceklerim  hiç bitmez.5 yılda nevresim  takımlarının rengi  20  yıllık evliymişim gibi olsa da seviyorum  mis gibi çarşafta yatmayı.Hele  ki  zayıf cüssesinden o kadar  teri nasıl ürettiğine şaşırdığınız bir  kocişiniz varsa:))
Adam tığ gibi ama hormonlar tavan.Bir yatıyor ,kalkıyor sırılsıklam yastık ve  çarşaf:)
Yaşasın temizliği seven ev hatunları diyorum ve  geçiyorum diğer mevzuya:)
Hiçte merak edip sormuyorsunuz "Sınavın nasıl geçti?" diye  aşkolsun yani:/
Hani YGS'ye girecektim ya ben?Unuttunuz mu?:(((
Biliyorsunuz uzun  bir süre  çalışamadım derslere ama  yine de güzel geçti diyebilirim .Nette hesaplayıcıdan hesapladığım kadarıyla barajı geçiyor görünüyorum .İnşallah öyle olur.Hayal  kırıklığı yaşamam.
Yeni yeni ciciler yaptım  ufak tefek.Birikmeden paylaşıp kaçayım.Yazlıklar çıktılar  yerlerinden.Yani  bir yığın  ütü  beni  bekliyor:)




Kitap severlere  fincan  kılıfı:)

Kitap ayracı


Lavanta keseleri ve ya iğnedanlık olarakta kullanılabilen şirin ,minik yastıklar:)



Kocamaaaaan mis  mis kokulu öpücükler .Güneşiniz,enerjiniz  hiç  tükenmesin:)

17 çıtı pıtı yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Sen hem sinava gir, sonra birde üstüne böyle ince temizlik yap ve birde arada bu ürettiklerini yap. Yani ben sana ancak Power Women diyebilirim :P Birde maasallah diyeyim hamaratligina :)

Swotpisces dedi ki...

sonuçları merakla bekliyoruz... :) cicilerin hepsi çok hoş...

Adsız dedi ki...

wawww hatun coşmuşsun yine...her defasında dahada orjinal şeyler çıkmaya başladı:))
canım sınavdada istediğin gibi bi sonuç gelir iinşallah...okadar yoğun ve zorlu bi dönemdeyimki arayamadım bi türlü kusura bkma olurmuuu....öpüyorum çok seni...kendine dikkat et çokoma kocaman öpücükler

bırtutamkekik dedi ki...

CİCİLERİN HER BİRİNİ ALIP KAÇTIM Kİİ BENN:)))
ARAMA BOŞUNA KOKOŞUUM:)
EMEKLERİNE SAĞLIKK..
ŞEKERR ŞKER HER BİRİ;)
ÖPERİM CANIM..
SEVGİLER...

Sihirli Kokosh dedi ki...

KelebekGibi'm
tatlım sen var ya şekersin şeker.Yerim kiiii:)
Nasıl mutlu ediyor senin yorumların,nasıl enerji veriyor bilemezsin kocaman kalp burdan sana:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Swotpisces
tatlım çok teşekkürler İnşallah herkes hakettiğini fazlasıyla alır

Sihirli Kokosh dedi ki...

eymen paşam
tatlım yaptıkça yapasım ve geriye baktıkça da gururlanasım geliyor:)güzel içten ve her daim yüreğin gibi temiz yorumlarının verdiği enerjiyide es geçemeyeceğim kocaman öpüyorum

Sihirli Kokosh dedi ki...

birtutamkekik
senden herkese lazım tatlım.Ya şu blog var ya neredeyse hayatımın dönümnoktası oldu.Ben aslında ne arabesk,ne depresif biriydim bir bilsen:)Şu bloğa bir girdim ne güzel insanlarla karşılaştım şükrediyorum.İyiki varsın dediklerimdensin inan ki.Vakitsizlikten sizlere uğrayamıyorum yorum bırakamıyorum ama inanki art niyetten ya da burnu havadalıktan değil sadece yoğunluktan.Yorumları bile fırsat buldukça yanıtlıyorum.İyiki varsın kocaaman öpüldün:)

Nur K.♥ dedi ki...

Blogunu çok beğendim. Nasıl bir yaratıcılık bu böyle, ne hoş şeyler çıkmış:) Ellerine sağlık :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Nur K.♥
Çok teşekkür ederim benden de sana :"Bu nasıl bir incelik ,zerafettir.Hoş dillerin hep hoşluklarla karşılaşsın:)

çilekli süt dedi ki...

babam da eşin gibi ne demek istediğini anlayabiliyorum. yıkamadan olmaz zaten mecburen yıkanıcak gün aşırı ya da daha zoru her gün..

umarım geçersin barajı :/

bu arada eline sağlık özellikle dönence çok bıcırık olmuş :))

Unknown dedi ki...

merhabalar
bu nasil bir enerji?
masallahhhh
genclik baska bir sey:)))))))
hoscakal

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Ne güzel şeyler yapmışsın :)
MaşaALLAH sana imrendim, ah benimde yapılacak bir temizliğim var ki..
Her hafta sonu malum hafta içi çalıştığımdan perişan bir şekilde yapıyorum ama ömrümden ömür gidiyor :)

KelebekGibi dedi ki...

Ben bir mim baslattim ve senide mimlemeden duramadim desem bana kizar misin :P

Sevgiler

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

hepsi çok güzelolmuş

Zelis dedi ki...

hep mustlu olursun insaallah..
sinav icin tebrik ederim,imrendim dogrusu:)
gözlügü merak ettim keske ekleseydin,niye dedigin gibi olsunki hem canim,surda herseyimizi paylasiyoz birbirimizle:)
bide o resimelr ne güzel olmus öyle yaa,nasil yapiyosun her konuya uygun resim?

Unknown dedi ki...

çok renkli blogun kolye çok tatlı olmuş bana da beklerim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...