Diş Sorunsalı Yüzünden Geçiken Post:(

Eveet!Yine ve yine diş!Doktora gitmeyince geçmiyor haliyle.Korkuyorum ve ihmalkarım.Nasıl bir ağrı ki beynime işliyor.Sağ taraf komple  iptal.Kazara o  tarafa gelen lokma ,beynime tokmak etkisi yapıyor adeta.Gidicem,gidicem de nasıl?Çokoyu kime bırakıcam?Kayınvalide dibimde  ama bana faydası yok.Poffff!O mevzuya zaten hiç girme gafletinde bulunmayayım zira uzuuuuuunca bir post olur ve nihayetinde yine de içimi kusamam:/
Dişimin tutmadığı günlerde neler yapmışım bir yayınlayayım bakalım.Sizler neler diyeceksiniz merakla bekliyor olacağım:)

Çokonun elektrik süpürgesiyle aşkı tüm hızıyla devam etmekte:)
Ben ;kan ter içinde  kalmış  vaziyette "bir an evvel bitsin" derken.O üzerine  oturup onu gezdirmemi istiyor.Başımızla beraberPaşaam:/

Klasik inci kolyemi   bozarak;birkaç  ufak aparatla ,daha şeker bir hale  getirdim  ve keyifle takınıyorum:)

Geçen İkea'ya daha doğrusu Meydan'a gittik.Eşim fotoğraf çekmekten pek hoşlanmaz.  "Kombinimi  çek" dediğim halde  beni  yarım almayı başarmış sağolsun:)



Tepeüstü Meydan'ı bilen varsa,size  DÖNERCİ ALİ USTA'yı  tavsiye ederim.Heleki iskenderini.Immmm!Enfes bir  tat gerçekten.Ben normalde  bütün tabağı bitiremem.Et ağır gelir  ve yarım bırakırım ama bunu  keşfettiğimden beri silip süpürüyorum:)Yanına  da Susurluk Ayranı harika gidiyor:)

Çokomun favorisi dürüm döner ve  içindeki köpük aşkına  bitirdiği Susurluk Ayranı:)

Gitmişken fotoğraf makinalarına bakmadan dönmek olmaz.Birgün gelecek benim de bir Canon'um olacak:)))Kıyafetimin değişik olduğuna bakmayın.Aynı günden  bu kare.Kıyafet neden mi farklı?:)İlk karede gördüğünüz kıyafetim askılı altı balon olan bir jile ve ya salopet diyelim.Üzerine de bolero  tipi  ceketim  var.Boleronun  önü kapanmadığından  boyun açıkta kalıyor ve ben bunu eşarpla  kamufle  etmeye  çalışıyorum.Tabi  bu Meydan'a gelene  kadar sürüyor.Orası tepede kaldığından  rüzgarda  kendimi korumak pekte  mümkün olmadı.Şık olacağım aşkına inanılmaz rahatsızlık içinde günüm zehir olacaktı ki;Kociş"Böyle  olmaz git  mağazadan  rahat birşeyler al  da giyin  bari "dedi.İşime geldi  tabi:))
Girdim Mango  ya Gömlek bakacağım.Kafamda  da  kuruyorum  bir  yandan jileyi etek olacak şekilde  katlarım nasılsa  kemer var.Gömleği de attırırım üstüme ohh!Öyle de yaptım.Çokta rahat oldum.Tiril tiril.Gömlekte çok güzel gerçekten fiyatı  da 25 tl.İçine de 9  tlye  badi aldım japone kol.önü dökümlü hemde:)Kısa günün karı diyelim  buna  da:)


Çokoyu  ayağımda sallıyorum hala.Geçen sabah  erken kalktık ve ben  evimin işini onun öğle uykusuna kadar  bitirdim.Elimde yastık geldiğimde tam  da saatinde baktım  ki gerek kalmamış sallamaya:)Çok mutlu oldum.Devamı  gelirmi  bilinmez ama bu kadarı  bile yetti:)

Arkadaşım kahvaltıya geldi.Hindistan  cevizli kolay bir kurabiye  tarifi aldığını söyledi  ve girişti mutfağa.Kendi elleriyle bana  kurabiye  yaptı ama ben kurabiye sevmem  bunu unuttu herhal:))Kocişe yaradı  he bir de ikimizin afacanlarına:)

Artık kumaşlarım ve evdeki bir kaç  boncuk  v.s ile denemelerim.Ben beğendim.Şimdi olurda Eminönü hayalim gerçekleşir de gidebilirsem takı malzemeleri alacağım.Bizim buralarda epeyce pahalı  gramı:(








Sizi ailemizin  yeni üyesi "Vak vak"la tanıştırayım.Henüz 10 günlük:)Cinsiyetini    henüz bilmiyoruz ama içimdeki  kız çocuğu aşkına ;ben ona dişi muamelesi yapıyorum:)Çoko adını  "Vak Vak"koyunca öyle kaldı:)Aynı Çoko gibi.Hiç durmuyor,kutusuna koyunca hemen  vıyak vıyak birini çağırıyor.Susmuyor.Bir de  sürekli kucakta uyumak istiyor:))İlk  geldiği gün kundak gibi bir beze sardım.Anne sıcaklığı arıyor sanki hemen uykuya dalıyor.Pışpış  yapıyorum.Bırakınca uyanıyor falan.Biz  ço sevdik ve alıştık.Ço sevimli ama değil mi??

Uyumaya bakın yaaa!Çokoyla öyle bir  koşturdularki evin içinde,yavrucak yoruldu ama Çoko uyumasına izin  vermedi.O  da ayakta uyuya kaldı:)))

Oyyyşş kıyamam yaa!
Bebek ya daha?Hep uyumak istiyor .Yeterki sıcak bir yer  bulsun.Adım başı dışkısı dışında bir şikayetim yok.Elimde  ıslak mendil peşinde  dolaşıyorum.Yapar yapmaz siliyorum ;totosunu da suyun  altında temizliyorum hiihihh:)Gülmeyin ama birşey diyeceğim.Şimdi ona kumaştan bir kaç  tane don yapmayı düşünüyorum en kokoşundan.Ona pislesin değiştirip değiştirip dururum  artık.Yoksa ben  durmadan  elimde ıslak mendil,kafam  yerde pislik mi arayacağım?:)))



Postuma burada virgül koyuyorum  ve  hemen yatmaya gidiyorum.Sabah erken kalkıp arkadaşıma kahvaltıya  gideceğim:)
Düzgün çekilmiş bir kombinle huzurlarınızda olmayı ümit ediyorum.Öpüldünüz:)



10 çıtı pıtı yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

önce acil şifa :(( diş çok zor :((
jilene bayıldım.çocuk doğurmuş bir kadın içinde ne güzel fizik öyle maşallahhh...
vak vak çok tatlı ya.hele kurdalesi falan en kısa zamanda donları :) ile görmek istiyorum :))
halının üzerinde uyumuşlar birde aman ALLAHIM ikisinide yerim ben..

Sihirli Kokosh dedi ki...

NABRUT'um:))
Teşekürler tatlım.Diş ağrım bugün yoktu çok şükür ama yinede birşey yerken aman sağ tarafa değmesin:)Bu ördek yerinde durmuyor .Arkadaşa gittim geldim ki kutusundan çıkmış pıtı pıtı dolaşıyor tabi geri de girememiş susuzluk ve açlık çekmiş yavrucak:((Donları bugün yapıp hemen giydiricem çnk içeri bir girdim heryer b..k:))Fiziğime gelince:))Çok incesin sağol Çokonun hızına yetişmeye çalışırken eridim tabiri caizse.50 kiloyum ve tartıda gördüğüm en düşük kilom:))Öptük

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

zayıflık iyidir tabi:) ama sağlığınada dikkat et.yaramaz çoko :)))

Sihirli Kokosh dedi ki...

NABRUT'um:)
Aslında yaşıtlarına göre herkes çok uslu diyor ben pimpiriğim galiba:)Düzen hastalığım var ya?Bu bende stres yapıyor.Çocuk normal oynuyor ee haliyle dağıtıyor ben oyununun bitmesini beklemeden peşinden dökülenleri topluyorum.Bırak oynasın sonra topla nasılsa topladıkça yine dağılacak .Yoook!BAtıyor.Aşmaya çalışıyorum.Evde iş olmasın ben yapacak birşey bulurum oturamam bir türlü bu da beni bu hale getiriyor:/Bu kiloma yediğim yemeği görsen hayret edersin:))Bir oturuşta koca bir öküz derler ya tabiri caizse öyleyimdir işin diğer sırrı da metepolizmam hızlıdır ve çoook su içerim:)

Ülkü dedi ki...

Geçmiş olsun canım, bak yine yiyecek birşey var :)) ay kuzuda örnekte çok şekerler yerim onları :)) yiyecek göre göre karnım acıktıda :)takılarda şık olmuş :) izleyicilerin kadar yapıp hediye etsene :) yüzsüzlüğünde bu kadarı :P

Sihirli Kokosh dedi ki...

ÜLKÜ;)
Sağol tatlım.Boş duramıyorum araya yaz geldide duruldum bakma kışın bol mamalı postlar olur artık.Çekiliş yapmayı düşünüyorum ama herkes tail olayını bitirince:)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Kız kokosh sen neler yapmıssın böyle yahuuu :) ramazana denk geldı ama o tatlılar börekler yemeklık zamanlarındaymıs tuh işten güçten gezmekten tozmaktan vakıt bulamadım mayıstan berı gıremıyorum adam akıllı bloga ama o bıleklıklerden ısterım ben de ona gore ... ayrıca her postada bır menu mutlaka var ama allahtan derılerın kemgıne yapısmıs :) ama olsun ben yedıgımı gosterenlerdenım hupletmeye gelcem bı gun mutlaka.eşleri tanıstırıp kaynassak mı ne yapsak dıcem de sız de uzaksınız anam yahu
:D avcılar neree karşı nere :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Minee!
Yorumunu gören cennetlik kız valla.Yoğun hatunsun vesselam:)Canım olayı aştım ben sanırsam:))))Bilekliklerden gönderirim inşallah.bin parçadayım bu aralar.Tanışık görüşük olsakne güsel olurdu cidden yaa!AAa!bana uzak diyor kendisanki çok ayak üstü biryerde gibi:D:D
Gönüller bir olsun canım boşlama tarif,Ecenur hakkında yeni yazılar,gezme tozma resimleri bekliyorum en bol ve en uzunundan.Muckss öpüldünüz

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

DEDİM YA ŞEKERİM İKİMİZ DE UZAĞIZ AMA OLSUN GÖNÜLLER BİR OLSA DA BİR GÜN BULUŞUCAZ SÖZ.O MAMALARDAN SONRA MÜMKÜN MÜ BEKLEMEK :)
EL EMEĞİNDE DE HAKİKATEN COŞTUN.KIZ NAPCAN 1.000 TANE BİLEKLİĞİ SANA Bİ BLOG TAVSİYESİNDE BULUNIYM BEN.HERKES DUYURSUN SATIŞINI YAP BARI.PARA GEÇSİN ELİNE.NASIL OLSA HER GÜN BİR KAÇ TANE CIKARTIYORSUNDUR SEN :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Ece Nur'un Annesi "Mine
Minecim kusura bakma canım geç cevap veriyorum ama tatilden yeni döndüm.İnşallah görüşücez canım:)Kendime yapmıyorum kız zaten.Satıyorum.Kızkardeşimin dükkana koyuyorum şahsi sitem var facebookta satış sayfam var aktifim yani ama tektük oluyor daha:))Reklam için biraz tembellik yapıyorum kolları sıvayacağım yakında şu ramazan bir geçsin gün boyu ölü gibi dolaşıyorum:))Öptüm ikinizi de

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...