Anne Olmak Paha Biçilemez:))

Aslında "Anneler Günü""Babalar Günü" gibi sınıflandırma adetim yoktur.Çünkü biliyorum  ki;bunlar tamamaen alışveriş  için yapılan hileler ama arkadaş öyle bir havaya giriyor ki insan sanki mecbur hissediyorsun kendini.Anne olunca daha da iyi anladım ki;o girdiğin hava seni öyle bir etkisi altına alıyor ki;bekliyorsun bugünün özel hissetirilmesini:))
Canım kocişim de sağolsun bana çok romantik bir  kahvaltı hazırlamış.Oğluşumla birlikte öperek uyandırdılar beni ve gözlerimi kapattı.Açtığımda o kadar  mutlu oldum ki:))Arada yapar böyle jestler.Güne o kadar mutlu ve enerjik başladım ki anlatamam.



Bu da mahallemizin iki fıstığından bana hediye edildi.Sevindim bu sene anneler günüm bol sürprizli  geçiyor.

Oğlum bugünü babasının koynunda geçirmeyi daha uygun gördü:)



Tüm annelerin ve anne adaylarının  ANNELER GÜNÜnü kutluyorum.Rabbim bizi  sevdiklerimizden ayırmasın İnşallah:))

2 çıtı pıtı yorum:

Beti Fashion Design dedi ki...

hayırlı olsun canım güzel olmuş valla aferim süper ellerine sağlık,beğendim face sayfanı bol satışlar canım..

Sihirli Kokosh dedi ki...

Betiii!!!!
Seni burada yeniden görmek ne güzeel!:)Sağol tatlım desteğin için.İnşallah çok umutlu ve inançlıyım ben bu işi başaracağım.(İNŞALLAH)
Öptüüm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...