Fıkra Gibi:))

Bu gece  bir değişiklik yapıyorum  ve aynı gün ardarda iki post birden yayınlıyorum.Bir  önceki postumu kaçırmayınız lütfen dıy postudur:)Merak edenler buradan buyurunuz:)
Şimdi gelelim ikinci postu yazmak isteyişimin nedenine.
Normalde yaptıklarımı,giydiklerimi,aldıklarımı yayınlıyorum ya ben hani?Bu  postta geçenlerde eşimle  aramızda geçen  bir diyaloğu  paylaşmak istiyorum.Normalde  diyaloglarımız hep komedi  tadındadır:)Arada yazayım ben buraya bari de  biraz gülün sizde:)
Kociş Pazar günü bir nikaha gitti.Ben Çokonun öğle uykusuna denk geldiğinden katılamadım.Neyse;dönüşte  bana cici almak,sürpriz yapmak  gelmiş içinden.Optimum'a uğramış.Girmiş Koton'a.
Elinde paketi gördüm  geldiğinde bu saklamaya çalışıyor.Çaktırmadım içten içe  sevindirik oluyorum  falan:)Uzattı paketi.Önce sarıldım.Teşekkür ettim ve  hızla açtım paketi.İçinden lacivert (ki normalde tercih  etmediğim bir renktir kendisi)bürümcük bir gömlek çıktı.Normalde zevkine güvendiğim kociş bu kez hayal  kırıklığına uğratsa da beni;çaktırmadım tabiki.Çaktırır mıyım hiç?İçinden  gelmiş adamcağızın:)
Gömleği kaldırdım yukarı doğru bakıyorum.Cık cık Allah Allah bürümcük  ama gözüme büyük geldi.Aaaa!Bir de bakarım ki 44 beden:))))

Diyalog aynen şöyle:
Ben:Aşkım!Bu 44 beden!??(Gözler yuvadan çıkmış)
Kociş:Ee?Küçük mü yani?
Ben:Aşkım iyi misin 44 diyorum!:(
Kociş:Ben anlamam ki hayatım.Baktım en düşük  bedenlisi  buydu;bunu aldım.50 bedenleri vardı.Hatta "olur mu acaba?50 beden mi alsam yoksa ?"diye düşündüm demesin mi?
Ben:Ya aşkım göz var nizam  var.Ben 36 bedenim aşkolsun:(((
Kociş:Ya sen bir dene bakalım nasıl olacak?
Ben:Neyini deneyeyim içinde kaybolurum ben bunun :(((((
Kociş:Dene işte kaybolsan da  bulamayacak değiliz ya! 
Buraya dikkat!!!!Kaybolsan da bulamayacak değiliz ya!Hahahhaha koptum zaten ben.
Neyse gönlü kırlımasın diye giydim ama bendeki duruş şeklini görmelisiniz aynı bir  sünepe duruşuyla poz veriyorum  ;kociş komik bir suratla  yanlışlığına bakıyor.Hhaha  ayyy aramızda kalsın iyiki de büyük bedenmiş.Hiç beğenmedim.Giyinmezdim ki bile  öyle dururdu kenarda.İyi oldu iyi iki güne   gidicem  değiştirmeye daha güzeel bir ciciş beğenmeye:) 

....ama  adam ne yapsın  kıııız kıyamaaamm!!
Ps:Bürümcük kumaşın azizliğine uğrayan  masum kociş:)))
Ayy!İşte böyle kıslarr:)Birazcık gülün istedim.Fena mı ettim?
Mucks

7 çıtı pıtı yorum:

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

hehe:))

SEVECEN dedi ki...

çokkk ii ettin bacım güldüm valla,ama düşünmesi yeterrr

Sihirli Kokosh dedi ki...

SEVECEN:)Tabi düşünmesi yeter kız kıyamam ki ben onaaa:))ama çok üzüldü olmayınca çocuk gibi hihiihih

Beti Fashion Design dedi ki...

hahaha çok güldüm ama ya,ay erkekler niye böyle ki senin etin yok budun yok Allah iyiliğini versin :)))şey geldi aklıma eşim askerdeyken bende çok kilo vermiştim getirdiği hediyeye benzemiş sizin olayınızda parasını versinler biz alırız ya zahmet etmesinler:)))

Sihirli Kokosh dedi ki...

Betül:)
Evet yaa madem kıyafet almak istiyorsun bana ver ben alırım sen bana başka şeyler al hahahh amma da nankörüm hee:))Adam düşünmüş işte ama beceremiyorlar ki biz ne yapalım:)))

Demet (www.demetoloji.com) dedi ki...

Haha, çok güldüm vallahi :)) Erkekler işte :D

Sihirli Kokosh dedi ki...

Demetim:)
Ben de çok güldüm biraz da bozuldum:/Mümkünse kıayeft almasın ama ince düşüncesinden de vazgeçmesin:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...