Az Laf;Çok Resim

İyigeceler hatunlar:)
Kısa  kesicem resimlere  yazarım bir kaç kuple yazı o kadarcık artık:)Yoğun bir  hafta  geçirdim.Resimlerden de anlaşılacak zaten.Hemen resimlere geçeyim.Resim  resim açıklama yaparım artık.
Geçen yemek tarifi kitabı aldım.Elimdeki malzemelere uyan bir tarif  vardı.Resimde de anlatımlı paylaştım zaten.Tavsiye ederim çok lezzetli.Zeytinyağında  kızarttım patlıcanları çokta  hafif.
Kızarmış hellim peynirli akdeniz salatasını da yanına yaptım.
Hellim hastasıyım  ben  özellikle de salatada  bayılıyorum.


Toplu arkadaş grubumu ağırladım  geçenlerde.Değişik  ve  şık sunumlar istedim.Bunu da bir blog yazarı arkadaşta gördüm ama adını hatırlayamıyorum şuanda.Yalancı cezerye ama sunumu çok  güzel .Sizce de öyle değil mi?:)

Kabak graten.Immm!Hafif ve lezzetli.Kahvaltılarda da  süper  oluyor.

Kırmızı biber sarması.Közleniyor.Sonra  beyaz peynir dövülmüş cevizle harç yapılıp içine konuyor.Ben tereotu  da koydum.Zira kendisini çok severim.Eşim de sevse herşeye koyacağım neredeyse:) 
Yaz meyveli kedidili  pastası.Üzerine de çilekli jöle dökecektim ama şimdiye kadar jöle kullanmamış ben tabiki hata yapıp normal jöle alınca son anda  ufak araştırma sonucu koca pastayı mahvetmenin eşiğinden döndüm:)))Tereddütte kalınca  arkadaşımı  aradım."Bunu  hangi kıvamdayken pastanın üzerine dökmeliyim" diye:)) O da "normal jöle olmuyor bildiğim  kadarıyla ben tart  jölesiyle yapıyorum" dedi.Vazgeçtim.


Bu da kokoş hali:)Jöle kullanmayınca  ve  bir gece  önceden yapılınca malesef muzlar sararma yaptı.Muzların sararmaması için limona batırıp öyle dizilmeliydi ama  telaştan  unuttum  tabi:)






Patates çanağı.Favorim.



Avcı böreği.2.Favorim

Sağdaki  tabakta;artan patatesi  alta ;üzerine de kavrulmuş havuç,en üstüne de mayonezli sarımsaklı yoğurt döktüm.Süslemeden çektim.Aman misafir yanında çekmeyeyim diye:)Soldaki de ;yeşil mercimek salatası.Açık büfe gibi yaptım.Masam ufak ve biz 14 kişi olunca malesef şık bir masa hazırlama düşüncesi hayal oldu.Evimin  ufak olmasının dez avantajlarından biri daha:(
Bu da kumpir.İki gün önce  arkadaş aradı  sabahtan."Senin tarafta doktorluk işim var sana da  uğrayacağım" deyince Allaaaah!Elim ayağıma dolaştı.Marketim uzak."Ne yapsam ne yapsam?"Mecbur evde olan bitenle  hemen  birşeyler yapmak lazım.Koyuldum işe.Allahtan  evim temizdi.Hergün temizlik  yapınca o telaş kayboluyor haliyle:)


Makarna  salatası.Soslamadan çektim onu  da.

Mercimek köftesi.Yeşil soğanla,maydonoz bahçemizden.Mis gibi organik:)



Yufkadan paçanga ,milföyden de peynirli muska  yaptım.2 saatte anca bunlar oldu :(

Bu ne mi?Kız kardeşiniz kuaförse ve doğum günüyse sizin de elinizden  az çok geliyorsa böyle birşeyler yaparsınız işte:)İnternetten ufak bir araştırma sonucu modelleri kafama kazıdım.Çocukluğumda bolca oyun  hamuruyla oynamanın  verdiği  tecrübeyle şeker hamurlarından bunları  yaptım.Zaten pasta keki,kreması bir gece önceden  yapılınca  daha   lezzetli oluyor.Gündüz onları  hallettim.Akşam üzerine koyacağım süsleri yaptım.

Birgün sonra  da kapladım .Akşam da kutladık.Çok beğendi.Bir de faceden uzunca bir not yazdım.Onu  da paylaşırım.Hem güldü hem ağladı okurken.Böyle  güzel geçti işte.

Dün de bunu bitirdim.Bu  bir  arkadaşımın yeni açacağı  anaokulu için  yaptığım  kapı  süsü.Sipariş yani:))Şimdi  pttyle anlaşıcam kapıda ödeme için.Çek  hesabı  mı ne açılması gerekiyormuş.Anlayacağınız hanımlar ben işi iyice  ticarete döktüm :)



Eli  bol davranıp  3 lü yaptım.Sonuçta anaokulu  gösterişli olsun dedim.Fena mı  ettim?:))
Benden bu kadar.Sık sık giremesem  de yoğunluktan;gördüğünüz gibi acısını çıkartıyorum.:)
Herkese kucak  dolusu papatya savuruyorum.mis mis öpüldünüz:)

11 çıtı pıtı yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

ay bunların hepsi harika gözüküyor tatlım ellerine sağlık.

Sihirli Kokosh dedi ki...

Yemyeşildenizim:))
Çok sağol tatlım.Harika olan sensin:)Öpüldün

SEVECEN dedi ki...

marifet akıyor paçalardannnnn..süperr hepsinden olsada yesem

Demet (www.demetoloji.com) dedi ki...

Yalancı cezerye miydi; işte onun sunumuna bayıldım *-* Ve kapı süsü; müthiş! Ellerine sağlık :) Nerelerde bu kız diyordum, yazını görünce hak verdim, hehe :D Kolay gelsin canım, ilhamın eksik olmasın! Sevgiler...

Sihirli Kokosh dedi ki...

Demetim;
Canım benim hergün birşeyler yazamıyorum zaten Çokoprensten geceye pilim bitmiş oluyor.Ufak boşluklarda hemen dolduruyorum.Yaz gelince ben böyleyim işte.Boşluk kalmaz hiç iyide oluyor.Evde otur otur nereye kadar?Kocaman öpüyorum çok teşekkür ederim

Sihirli Kokosh dedi ki...

SEVECEN:)
Şımartıyorsun tatlım.Senin de marifetlilikte üzerine yok hani:)Kısmet olursa belki birgün tadına bakarsın he ne dersin?:)Öptüm

uğurböceği dedi ki...

hepsi süper.emeğine sağlık.

NABRUT dedi ki...

vay vay vay sofralara bak sen :)))
ellerine sağlık.
kedi dilli pastayı bağladığın kurdaleye bayıldım:)
2 saatte çıkardığın menüye değinmiyorum bile:)
hamarat insanları seviyorum yav :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

NABRUT:)
Ben de içten ve samimi insanları çok seviyorum çevremde hep sen gibiler olsun mümkünse.Sağol tatlım.Keşke yakın olsak görüşsek sana da yapsam yesek:))Öptüm

Life By BambinosS dedi ki...

Jasminnnnnn sen deli bi hatunsun sen başkasın sen bambaşkasın meleğim benim :) Yemekleer kapı süsübi harika ama o pasta nasıll bişey yaaa süpersin, süper!!! Maşşallah güzellik abidesi :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Life By BambinosS:)))
Sen de harika fıstık mı fıstık bir hatuncesin.Sen seviyorum biliyorsun bunu.En çokta katıksız saf ve tertemiz yüreğini tabisiii:)Muckss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...