Bir Cici,Bir Mama,Bir Mutluluk

Nasılıııız!?Ben ;bomba bomba!:)Bir  haftalık Ramazan rehavetini nihayet attım üzerimden.2 günlük tatili saymazsak hergün belli bir saate kadar gözümü  açamadım.Kanşekerim düştü ve sürekli uyku hali.Çoko hiç üzmedi sağolsun.Mama saatlerinde karnını  doyurdum;evim güvenliğini kontrol  ettikten sonra oynaması için kendi  hline bıraktım.Bir kaç gün yanlız kaldı   bunu vicdan yaptım ama elimde değildi.Şükür şimdi çok iyiyim:)
Sizde ne var ne yok?Ses  soluk çıkmıyor.Oruçtan mıııı?Uğramadan mı geçiyorsunuuuuuz?Bilemedim ki ben şimdi:(
Neyse  canınız sağolsun canım ne yapalım?;)Yine de iyiki varsınız .
Bir cici.Tatile gitmeden Defacto'dan babet aldım.Rahatlığı için alınan babet  gözüme çok sade geldi.Sadelik  bana göre değil.Tuttum  o gece  tam da tatil  için  valiz hazırlığındayken babeti   süsledim:)
Babet fiyatı:20 tl

Tesettürüm Aşktırım:)Hani sen  pudra önü fiyonklu bir babet şettirmiştin ya ?:)"İstiyorum"demiştin.Ben de "mutlaka yapmam"lazım demiştim.Ondan esinlenerek yaptım işte.Nasıl  olmuş ?Sizler de görmek için tıklayın:)

Bir Mama;2.yapışım.Çok hafif,yaz aylarına en çok yakışan yemeklerden  bence.


Peynirli Kabak  Sefası

Tarif için Malzemeler(4 kişilik)

2 adet iri kabak
150 gr.sert beyaz peynir
1 adet iri domates(İç malzeme için)
maydonoz
Tereotu
Ben yeşil soğan kullandım.
tuz,baharat
2 adet domates (Sos için)
1 adet çarliston biber
1 diş iri sarımsak
1 çay bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
Zeytinyağı


YAPILIŞI

Kabakları kalın bir şekilde doğrayıp içlerini oyun.İster kaynar suda 5 dakika yumuşatın isterseniz kızartın.Ben kızarttım.Daha lezzetli oluyor.Başka bir kapta küp doğranmış peynir,küp doğranmış domates,yeşil soğan veya maydonoz,tereotu ince ince kıyıp ekleyin.tuz ve isteğe bağlı baharatını da ekleyip harmanlayın.Yağını süzdürdüğünüz kabakların içini doldurun.Üzerine rendelenmiş kaşarı da ekleyip önceden ısıtılmış 180 derecelik fırına verin.kaşarların üzeri kızarınca çıkartın.Tavada çarliston biberi sarımsağı yumuşattıktan sonra rendelenmiş domatesleri de ekleyip iyice kavurun.Servis tabağına sosu üzerine de kabakları yerleştirip sıcak servis edin.


Yapılışı kolay,iftar için mide yormayan hafif bir yemek.Kabak sevmeyen çocuklarınız içinde lezzetli bir alternatif:)


AFİYET OLSUN:)



Eveeet!
Bir Mutluluk; trt Çocuk  kanalında Pepee var.Çocuklu olan bilir:)Dün;seyrederken  konusu  tam  da  bizi ilgilendiren bir konuydu.Çokonun dikkatini yoğunlaştırdım.Pepeenin  kardeşi tuvalete alışıyor.O  izlerken ben de heveslendirme girişimlerinde bulunuyorum ve bir  yandan anlatıyorum.Malesef  eğitimi reddediyordu.Fısher Price'nin eğitici müzikli lazımlığını aldık.5 aydır sadece müzik dinlemek için içine su döktürdü  durdu.Lavaboya gittikçe ağladı.Oturmayı  reddetti.Değişik yerlerde denedik.Ağlamasını duysanız dersiniz ki"bu çocuğa eziyet ediyorlar,baskı var,korkmuş "öyle bir ağlama:(


Çok şükür bu sabah bezini değiştirirken "Takmaaa!Çiş  yapıcam "dedi.Oynaya  oynaya,şarkı söyleyerek  gittik."Lazımlığına mı klozete mi?" dedim."Lazımlık "dedi.Lazımlığımıza "hoşbulduk" dedik.Oturdu ve çişini yaptı.Kalktı ve çişine baktı.Şarkısını  dinledi.Ben klozete dökerken el salladık.Çişini uğurladık.Ellerimizi yıkadık."Hoşçakal" dedik ve çıktık.

Şimdi sık sık soruyorum.Bez yok totoda:)Çok sevinçliyim.Çocuğu  olan anlar  halimi sevincimi.Umarım devamı gelirde kurtulur bez derdinden.
Herkese kocaman muah muah...

6 çıtı pıtı yorum:

SEVECEN dedi ki...

babetlrin ruhu tamamen değişmiş cnm ya ne güzel olmuş,çoko adına çok sevindim çokzor bir süreçtir iyi bilirim ,maşşallha nazar değmesin sakın gecde bağlama artık kaldır sürekli zor olucaktır ama sakın bağlama birkere bağlarsan hep öyşle gidio yağızla ilgili hala sıkıntım var tabiki gece altını bağlamıyoruz eşşek kadar adam ama malesef gece çiş kaçırabilio eğer sıksık kalkı tuumazsak :(

Sihirli Kokosh dedi ki...

SEVECEN;)
Eee nede olsa sen de bir akrep hatunusun:))Seversin şıkır şıkır cicileri.Tuvalet olayımız aslında beni kasan bir durum.sıkmadan,korkutmadan derken tedirgin oldum diken üstüyüm yani.Amin canım sağol.Rabbim senin de yardımcın olsun.

Duygu dedi ki...

Babetler yeni haliyle harika görünüyor canım...Vee peynirli kabak sefası ağzımı sulandırdı,ilk fırsatta denemeliyim.Bu arada gözünaydın bıcırığın çiş meselesine çok sevindim...Öpücükler....

Sihirli Kokosh dedi ki...

Duygu;)
Teşekkürler tatlım.Kabak sefası nefis bence de denemelisin.Sebze sever biri olarak tavsiye ediyorum:)Ahh çiş meselesine ben de ne sevindim ne sevindim bugün ki vukaatta cabası ama.Ee var mıı ?Yok anne ?Var mı var mı o kadar sık sık sordum ki bunaldı ve arkamı dönmemle yere pislemesi bir oldu.Bir de dönmüş "Allah'ıım!diyor bıdıık:D

Evy dedi ki...

kabaklar cok guzel gozukuyor! kesinlike denicem. kaydettim :D
http://maffionista.blogspot.com/

Sihirli Kokosh dedi ki...

Evy;)
Hoşgeldin.Tavsiye ediyorum şimdiden afiyet bal .Muah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...