Mazeretim Var! ve de güzel cicişlerim:)

Öncelikle özürle başlıyorum kızlar.Söz verdiğim tarihte post yayınlayamadım ama mazeretim var:/Ben Avrupa Yakasına geçeceği dedim ya hani?Allah'ım nereden gittim?İlk önce sabah havayı görünce  arkadaşı arayıp gelemeyeceğimi söyledim.Moreli bozuldu  haliyle onca  hazırlık  yapmış.Başka arkadaşlarla buluşup gidecektim yüküm hafifleyecekti.Çocuk olunca işler  değişebiliyor.O  fırtınada  da Çokoyu  çıkartamazdım.İçim  içimi kemirdi.Saat 12:00 gibi hava düzeldi  sadece yağmur vardı.İçime dert oldu bir kere.Söz vermiştim caymak bana göre  değildi.Giyindik çıktık.Allah'ım görmeniz lazımdı.Valiz gibi çanta,şemsiye,sürekli kucak isteyen Çoko ve üst üste gelen aksilikler.
Trafik tıkalı,saat gittikçe geç oluyor.Taksici eve 15 dakikalık bir mesafede trafik var diye  bıraktı mı beni?Üç vesait yaptım Oturmak  ayrı  dert kalkmak ayrı.Yani kısacası eziyet dolu bir gündü.Gittiğimde şeklim şemalim  kayıktı.Kızcağız halimi görünce pişman  oldu:(Dönerken rahattı Allahtan.Apar  topar anneme  geldim.Makyajdı kıyafetti derken o yorgunlukla kına gecesine gittim.Çokoyu anneme bıraktım bu kez.Bir saat kadar da  orada durdum.Eve dönecekken bekleki taksi geçsin.Minübüse bindim ona da yanlış binmiş miyim?Offff!Gelde delirme!
Eve geldiğimizde gece  yarısıydı.Post yazacak halde değildim.Bu sabah kalktığımda bildiğiniz dayak   yemiş gibiydim.Omuzlar göçük vaziyette.Kalça kemikleri oturup kalkmama müsade  etmeyecek kadar ağrıyor.Şuanda  yazarken bile canım  yanıyor.Kolay değil  Onca ağırlık üstüne bir de Çokoyu  taşıdım hiç duraksız:((
Şİmdi beni affettiniz mi?

Çok güzel fotolar var amaa!Bunlar hatamı  telafi etsin:)


Arkadaşıma yaptığım ev  hediyem.

Arow  ganimetleri


Arkadaşıma giderken takındıklarım.Bilekliği biliyorsunuz.Kızkardeşimin hediyesi.Kolye bilekliğe uyum sağlasın diye tarafımdan son anda  yapılmıştır:)



Kumaşçıya giripte ben gibi çıkamayanlardan mısınız?:)

ipek  vual.Şal niyetine aldım ama heran maxi etek  olarak  değişebilir fikrim:)

Kiremit rengi kalın kumaşım.Bayram için  maxi etek olacak.

Bu kumaşın nerede  kullanılacağı sürpriz:)


Bu kumaşıda sırf rengi  hoşuma gittiği için aldım.Bulurum elbet kullanacak bir  yerler:) 

:)Şeker  kız gibi dolaşıyorum şimdi:)

Sadece 12TL


kına mumu



Çerez sepeti

Kınalar bu sepette minik  tüller içinde verildi.Güllerle süslemişler:)El emeği.ikram eden  bayanın kızı kendi elleriyle yapmış.Taktir ettim.Ne de olsa el emeği


Kombinlerimi hiç sormayın.O kadar  gergin ve zamanla  yarıştığım bir gün oldu ki malesef ne  vaktim ne de halim  vardı çekilmeye:)
Yarın nişan var.Onun  kombin resimleriyle burada olurum artık:)
Öpüldünüz en kocamanından

16 çıtı pıtı yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

oyyy oyyhh:)))
canımm benimm...
benn okurken bile yoruldumm yaşadıklarını:))
iyi efor sarfetmişsinn bebişle birliktee:)
hadi bakalım bu gece güellce bi dinlenn senn:)
sevgilerimle....

Dilekce.. dedi ki...

harbiden yoğun bir gün geçirmişsin.. ben bu kapı süsüne vuruldum, nasıl yaptığını öğrenmek isterim, mesela kalıplarını nasıl çıkarıyorsun? bir sorum daha var ki çok önemli, kumaşları nerden aldın? fiyatları uygun mu? herbirine ayrı ayrı vuruldum bittim.. Hele ki dantel olana..

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

pijamalr ımmmm çok güzel.ipek vual harika tonlarda.etek çok ağır ve kaliteli olur diye düşünüyorum :))

Sihirli Kokosh dedi ki...

birtutamkekik
:((eveeet !teşekkürler tatlım dinlenebilsem ala da olmuyor malesef mutlaka bir iş çıkartıyorum kendime:(Öptüm

Sihirli Kokosh dedi ki...

Dilekçe
Mersi güzellik.Tek tek anlatayım şimdik:)
Keçe çok kolay yapılan şekil alan bir kumaş.Kalıp olarak bazen elimin altındakileri genelde doğaçlama üzerine çizerek bazen de netten bulduğum kalıpları kağıda çizip keserek yapıyorum.Zamanla el alışıyor zaten gerek bile duymuyorsun.Kapli bir kutum var onunla yaptım bunun çerçevesini iç kalp kısmını kendim çizip kestim.Kelebekleri kurabiye kalıbımla yaptım.Önce kalıbı keçeye tutup çizdim bir tane keçeyi öyle kestim.Kalıp çıkan keçeyi diğerlerinin üzerine tuta tuta kestim.Çiçeklerde kurabiye kalıbıyla.Sonra üzerlerine değişik renk ipliklerle renklendirdim tatlım çok basit ve eğlenceli denemelisin mutlaka.
Kumaşlara gelince kiremit rengi olan metresi 25 nakitte 20 TLye aldım.İpek vual olan metresi 10 TLye aldım.Dantelin metresi 25 TL imiş ama şansıma parça kalmıştı bana 10 TLye verdiler:))Su yeşili olan yanar döner çift taraflı taftada metresi 18 Tlye aldım.Hepsini Ümraniyeden Serra kumaş yada onların diğer şubesi hemen arka sokaklarında Merve kumaştan temin edebilirsin.Mesela şimdi şifon kumaşların sezonu olmadığı için 20Tl den 9 TLye düştü yaz için acayip uygun tavsiye ederim.Benim Ümraniye çıkartmalarımda mutlaka bir ayağım ordadır.İçeriye girince kendimi kaybediyorum alışkanlık haline geliyor artık vazgeçemiyorsun .Kumaşların kalitesi süper.Mesela kiremit rengi olan MUdonun kumaşı.Düşün aradaki fiyat farkını.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Canim affettik sorun degil :) Sen üzme kendini. Canim bütün aksilikler seni bulmus bu günde. Ama olsun gecti gitti. Kinada acisini cikarmissindiir sen :)
Canim su profil resmin cok hosuma gidiyor onu diyemeden gecemiycem... :)

Sihirli Kokosh dedi ki...

NABRUT
evet evet eveet!tatlım teşekkürler.Ben de öyle düşünüyorum ve de bu hafta vereceğim terzime sonucu sabırsızlıkla bekliyorum:)

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

Hayranım senin enerjine maşallah diyelim nazar olma =) o süpriz kumaşı ben çok merak ettim amaaa =)

Adsız dedi ki...

canım benim ya işte büyük şehirde yaşamanın tek olumsuz yanı...biz burda en uzak mesafeye 15 dk da gidiyoruz...çocukla daha da zor tabiki o koşturmaca...kapı süsü yine yine yine harika tabiki emeğine sağlık...evden çıkarken son anda mı yapıldı o kolye,,,bide uzun zamanda yapılsa nolurdu acaba...çok şiriiiinnnn...ümraniyedeki kumaşçılar biara benimde favori listemdeydi...ama uzun zamandır istanbula gelemeyince uğrayamaz oldum...vual kumaşın rengi harika...maxi etek daha mı güzel ne:))zaten maxi etek sana çok yakışıyoo...dantelden ne olacak çok merak ettim şimdi:))artık hepsini terzinin elinden geçtikten sonra görürüz inşallah...neyse tatlım bana kalsa yine bi post kadar yazarım ama saat olmuş 3 uyku zamanı artık:)))öpüyorum çokoyu ve güzel annesini

htchndr dedi ki...

ayy canım çok eziyet çekmişsin.kumaşların içinde gerçekten çok güzel ve uygun fiyata almanda güzel terzin nerde acaba...

Sihirli Kokosh dedi ki...

♥ NeSLiNaMe ♥
Tatlım çok teşekkür ederim:)Kına da acısını fena çıkarttım ama ertesi gün de benden acısı fena çıktı heryerim tutulmuştu:))
Ayyy!Çok tatlısııın!Teşekkür ederim profil resmim Çoko'nun doğum gününden .Tasarımı tamamen bana ait:)Öptüm

Sihirli Kokosh dedi ki...

Tasarım Renkleri
Canım çok teşekkür ederim enerjim koybolması aman aman vallahi onsuz bir hiçim boş duramam ben çıldırırım:))Sürpriiiiiz!Çok cici birşeyde kullandım.Son süslemeleri kaldı.Yarın Ümraniye turu yapacağım yine süslemelerini alacağım diker dikmez yayınlarım:)

Sihirli Kokosh dedi ki...

eymen paşam
kız seni yerim ben yaa!Canım arkadaşım.Çok teşekkür ederim.Maxi etekte karar kıldım bende ama bu iiki metre değil 1*.80 metre bakalım olur derse diktireceğim yoksa şal olacak.Sürpriz kumaş teriden geçmeyecek ben onu kullandım bile son süslemeleri kaldı sonuç harika olacak şimdiden söyleyeyim:))Öptüm paşamı da seni de.Sen hep ses ver bana olur mu?Enerjime enerji katıyorsun.

Sihirli Kokosh dedi ki...

haaticinpepelası
Canım teşekkür ederim çok uygun gerçekten.Terzi annemlerin sokağında çok ahım şahım değil ama eteklerimi güzel dikiyor ve de uygun.Etek dışında birşey diktiremem o kadar güvenemiyorum.

essu dedi ki...

canım benim cok zor bi gün gecirmissin :) güzel resimleri görünce kikiki arov ganimetlerini süper. hele o son dk yaptığın kolye çok zevklisin yeteneklisin cok begendim.

Sihirli Kokosh dedi ki...

essu
>Bir daaha mı tövbe :)Arowlar çok uygun fiyatlı düşünürsen tavsiye ederim çokta sıcak tutuyor.Sen de zevkli hatunsun vesselam öptüm:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...