Dıy Dıycı oldum çıktım:)))

İyigeceler Sihirli Değnekleeeerr!!!
Bu aralar enerjimin önüne geçemiyorum canlar.Maşallah kendime.İzleyici sayımda günden güne artıyor.Buda beni İnanılmaz heveslendiriyor.Çokoprensim büyüyor ve ben de onunla tekrardan çocukluğumu yaşıyorum.Anne olmak bambaşka bir duygu.Bunun güzelliği ise tarif edilemez.Çokoprens çok hareketli olmasına rağmen kendimi hiç birşeyden soyutlamıyorum.Mutlaka aktifim.Bakın ben bugün can sıkıntısından ne yaptım?
Kitap okurken birden aklıma geldi.İşaretli olan ince,metal eski mod bilezikleri birleştirdim.
Malzemeler:
Kurdela
Silikon tabancası
Üç beş bilezik
Taşlı zincir
dikiş iğnesi
misina



Krdelayı doladıktan sonra iç kısmından silikonla yapıştırdım.




Sonra taşlı zinciri misinayla diktim.Geçen yaptığım Kurdeladan güllü yüzüğümle kombine ettim.Nasıl olmuş sizce?


Bu gecelik paylaşımlarım bu kadar.Sihirli değneklerimizle güzelleştirmeye devam.Durmak yok.Değerlendirelim atmayalım:)))
İyi geceler Sevgiyle kalın byesss:)))

2 çıtı pıtı yorum:

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

gayet başarılı..ellerinize sağlık=)

Sihirli Kokosh dedi ki...

Teşekkür ederim kendimce birşeylere el atıyorum işte:)Beğenmenize sevindim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...